woensdag 3 februari 2010

...wat een schatje toch.. die heerlijke puberdochter van mij.. :-)

Samantha

Sam (317)

vandaag, 20:20
heeeeeeeeeee!

Heb ik al gezegd dat je lief bent? cool bent, cute bent, ik van je houd, je hip bent, af en toe best wel crazy bent? maar daardoor ook weer heeeel leuk bent?

Wist je dat:

Je heel vet bent, door met ons LEUKE dingen te doen? Het altijd heel gesellie is bij jou? Gerard ook best wel een schatje is? Je daardoor heel cool eruit ziet met een indiaan naast je( geen belediging(a) )(ik vind het cool!) Ik het best grappig vind dat ik mijn tijd hieraan verspil? Ik het eigenlijk niet verspil omdat ik hier de waarheid spreek en jij gewoon cool bent? Wist je ook dat ik heeeel goed met jou kan praten? Wij stiekem ook wel eens een geheimpje hebben?:tooth: Hannah en simon ook heeel leuk zijn? Ik best wel zin heb in zaterdag? Dat ik het idee heb dat ik je ga irriteren als ik nog langer doorga en daarom juist door ga? Je dit eigenlijk heel leuk vind? Je mij ook een heel lief kind vind? Je ook hele leuke humor hebt( vrouwen onder elkaar je weet zelf) Deze krabbel steeds onduidelijker wordt? Deze krabbel ook steeds moeilijker leesbaar word? Ik eigenlijk geen leven heb(a) Ik toch heel erg van jou houd?(l)

In deze krabbel komt het er eigenlijk op neer dat ik best irritant kan zijn(kijk hierboven) en ondertussen heel lief ben! En jij bent de coolste(okee.. en leukste) mamma oooooooit!!


Ik hou heeeeel veel van jou!


Deze krabbel was deze tijd wel waard!

(l) (l) luf joe heel erg!(l) (l)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten