maandag 12 september 2011

stilgezet

 dat werd ik niet alleen.. maar ook mijn pc
nu alweer ruim twee weken geleden
een bliksemflits
een knal
en ploef.. computer uit
radio uit
en het licht boven

nu heb ik een oud barreltje gekocht.. maar het is bedroevend traag
en het is ook niet leuk internetten zo
filmpjes kijken lukt sowieso niet
downloadsnelheid 5 mb 
en als ik iets tik ben ik allang klaar voor de zin verschijnt op 't scherm
en da's lastig tikken 

nog maar even afwachten
verzekering schijnt schade te dekken.. en er is veel stuk
moederbord
videokaart
geheugen 
en processor

gelukkig zijn de harde schijven niet beschadigd
voor zover dat nu te bekijken is
blij dat ik aan het begin van dit jaar een ook backup gemaakt had
van fotoos en muziek
op een externe harde schijf

ik kan bijna niet wachten tot ik mijn snelle pc weer terug heb! 



1 opmerking:

  1. Hoop voor je dat je de schade vergoed krijgt....
    Als verder met jullie alles maar goed is immers.... Zo waardeer je je snelle PCtje wel toch?
    Sterktegroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen