zaterdag 20 augustus 2011

stilgezet

dat was ik ineens
wat een simpel darmonderzoekje moest zijn
op eigen verzoek overigens
dit vanwege darmperikelen in de familie
enfin
dat darmonderzoekje ontaardde in een ontsteking
met een deftig woord 
"diverticulitis"
nou heb ik twee broers
die allebei bijna het loodje hebben gelegd
met dezelfde kwaal
het komt nl niet zo vaak voor
en wordt dus nogal eens over het hoofd gezien
dan kan het zomaar buikvliesontsteking worden
en geloof me
dan ben je heeeeel erg ziek!
gelukkig is het bij mij niet zover gekomen
op tijd ontdekt 
en een gewaarschuwd mens telt voor twee
in de toekomst zijn we alerter
ik mocht 5 nachtjes in het ziekenhuis blijven
onverwacht
ging er 'voor de zekerheid' heen
nadat ik wat buikpijn en koorts had gekregen
nu ben ik alweer een weekje thuis
eerste van de twee weken "rust houden" zit erop
geen xnoise flevo festival dit jaar
jammer
volgend jaar beter!
tweede week rust houden komt eraan
ik weet niet of ik die wel helemaal uitdien!
buik doet nog wel zeer zo af en toe
en de plek voel ik ook nog wel
maar verder voel ik me best wel goed!

tot die tijd
beetje hangen
beetje wandelen
beetje fietsen
lezen
fotograferen

en kijk.. in mijn eigen achtertuin

een familie kukeluus!
mamma, pappa, nanny en een vracht babykukeluusjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten