woensdag 1 februari 2012

gisterenmorgen...

..had ik het strakke plan om met de fiets naar het station te gaan.. 
maar er lag een minilaagje sneeuw
nou is het geval dat ik een bochtje moet nemen van een asfaltwegje naar een klinkerstraatje
en dat is in zulke gevallen spiegelglad
nu is het gevaar van heupen breken op mijn leeftijd (ahum!) natuurlijk ont-zet-tend groot! 
..dus besloot ik met mijn nieuwe bolide te gaan
die  heb ik afgelopen zaterdag gekocht
nadat mijn vorige bolide een week daarvoor overleden was
..lekke remleidinkjes.. 
niets meer aan te doen..
:(
gisterenmorgen dus sleutel erin, starten, en..............
jaaaaaaaaaa 
..in één keer! 
..dat was ik niet meer gewend! 
ik moest altijd met gekruiste vingers afwachten of-ie het deed
..of dat ik de accu na twee keer proberen leeghad
o.0
maar deze.. starten-rijden
mijn vorige auto was met regelmaat starten-lopen
omdat díe het vaak niet deed
mocht ík gaan lopen


je snapt
met deze diepvriestemperaturen
ben ik erg blij met mijn nieuwe autootje
nu nog een naam
het is een japannerinnetje
ideetjes? iemand?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten