zaterdag 26 juni 2010

dagje voor mezelf



gisteravond naar de sauna
en aansluitend een relaxte slaap
vanmorgen om een uur of tien eruit.. de strakblauwe lucht beloofde een prachtige dag!

weinig omhanden.. en geen zin in wat móest :-)
ovjaarkaart
hmmz.. dagje op stap?
morgen immers hele dag thuis..
ontbijten.. en lege dag voor me..
amsterdam met vraagteken zette ik in mijn www
waarop vriendin reageerde: ik heb ook net ontbijtje op.. en ook de hele dag voor me.. amsterdam?
als je met mij meereist krijg je ook nog 40% korting, berichtte ik terug

enfin..
een leuke relaxte lekkere dag
koopjes gescoord op de albert cuip
theetjes gehaald bij de peperbol.. mijn favo theeboer (zit ook op de albert cuip)

ogen uitgegeken daar in amsterdam
de mensen
de drukte
de kleuren
de gebouwen
alles

hobbelen in de tram
wat eerder uitstappen en het laatste stuk naar centraal lopen

wat is dat ook een schitterend gebouw
dat centraal station daar

ik ga dat vaker doen
zo'n dagje
onverwacht lekker doen waar je zin in hebt
gewoon omdat het kan




Geen opmerkingen:

Een reactie posten