vrijdag 26 juni 2009

michael jackson

.




.. hij beheerste het nieuws vandaag
het was onverwacht maar toch ook weer niet
wat-ie betekend heeft voor de muziek
och
daar wordt nu heel veel over geschreven
daar ga ik niets aan toevoegen

het eerste wat ikzelf van hem hoorde was "Ben"
stond op een verzamel-lp
en dat lied raakte me
ging over een eenzaam mens.. zonder vrienden
maar nu had hij zijn rat
Ben
niet meer alleen
een vriend


ik was een jaar of 11
en wist hoe het voelde om alleen te zijn
snapte wat hij bedoelde
een vriend
dat was ook mijn wens
niet meer alleen

met mij is't nog best goed gekomen
en wordt nog steeds steeds beter..
tot het helemáal goed is

bij michael twijfel ik daaraan
ik denk dat hij altijd eenzaam is gebleven...



"Ben" heb ik altijd zijn mooiste song gevonden



Ben, the two of us need look no more
We both found what we were looking for
With a friend to call my own
I'll never be alone
And you my friend will see
You've got a friend in me


Ben, you're always running here and there

You feel you're not wanted anywhere

If you ever look behind
And don't like what you find
There's something you should know
You've got a place to go

I used to say, "I" and "me"
Now it's "us", now it's "we"


Ben, most people would turn you away
I don't listen to a word they say
They don't see you as I do
I wish they would try to
I'm sure they'd think again
If they had a friend like Ben

Like Ben

Like Ben






Geen opmerkingen:

Een reactie posten