woensdag 14 december 2011

pffffff !!!

even een fikse ademteug
om dit blog nieuw leven in te blazen
want ik heb 't behoorlijk verwaarloosd de laatste maanden!

nou moet het ook geen moeten worden
want moeten is niet leuk
dat heb ik de afgelopen dertig jaar ervaren
op de laatste vijf à zes jaren na
toen heb ik het moeten losgelaten
kostte veel tranen
waren heftige beslissingen
roerige tijden
maar het is goed geweest: 
heb eindelijk mijzelf leren kennen! 

en wow
ik blijk een leuk mens te zijn :)
nooit geweten.. het werd wel 'es gezegd hoor
door vriendinnnen
maar ik geloofde dat nooit eigenlijk
gelukkig op tijd tot inzicht gekomen
hallo wereld! 
hier ben ik!

hmmz.. dit was eigenlijk niet wat ik wilde bloggen 
soms neemt het toetsenbord een loopje met mijn vingers
komen er andere dingen te staan dan ik eigenlijk wil 
eigenlijk wilde ik een simpel blogje doen
over het programma van Ali B.
omdat ik het zo'n superleuk programma vind!
nee
nederlandstalig is niet mijn favoriete muziek
nee
rap is dat ook niet
ik hou van héél veel verschillende muziek
klassiek
blues
rock (ook metal)
jazz
gouwe ouwe 
mja.. ook ramses.. die is dan wèl weer nederlandstalig haha
logenstraft bovenstaande bewering weer
(en stiekem heb ik alles van de zangeres zonder naam..{bloos})
dat is wat ik opzet en waar ik naar luister over het algemeen
en daar kan heus wel eens een rapje of een nederlandstalige klassieker tussen zitten

maargoed
Ali B
gewèldig om te zien hoe de jonge honden (de rappers) van nu met de oude garde van toen
(nederlandse artiesten die in de oertijd ergens hun sporen al ruimschoots verdiend hadden) 
elkaar ontmoeten
en wat er dan ontstaat
geen tegenstellingen
maar samenbinding
respect en begrip voor elkaar
voor elkaars muziek.. die mijlenver uit elkaar ligt
en dan de ontroering, als ze elkaars nummer voor de ander zingen

ge-wel-dig!

vanavond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen
met armand
van "ben ik te min" 
die draaide ik dan weer wèl grijs
omdat het zo lekker schoppen tegen de 'rijkelui' was
hehehe
rood ben ik nog steeds ;)
Ali, ik hang weer voor de buis vanavond!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten